Justfan...

Man hade ju blogg också. Det var huggar'n!

Som alla andra bloggare, med vissa bortseelser, t.ex. BlondinBella och KENZA, så blev jag inte less - utan bara allmänt mer och mer otaggad på att blogga.
Andra saker som tar upp tid! Mycket mer än man tror, har jag märkt.

Mycket har hänt sen sist, bl.a har jag klippt mig (idag), gått 4 (!?!?) veckor i skolan, vilket går utmärkt, varit med Maja (#1 på listan, obviously) och varit allmänt dryg mot allt och alla.......................... - nej, tyvärr inte! Och så förresten, självklart, kört loads of bil!
En sak jag då inte hunnit med är att fara till farmor och farfar... Bör göras snarast.

Vi får se, när nästa bloGGinläGG kommer!

/Yours truly, Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0