Betnér...

Suttit HELA kvällen och bara röjt igenom alla filmer på Youtube jag kunnat hitta med Magnus Betnér, bl.a. Inget är heligt och Magnus Betnér Uncut..
Riktigt roligt att titta på! Kul humor och framför allt har han så rätt i allt han säger. Check it out, säger jag bara! ^^,

Nu funderar jag starkt på glass och ... tutti-frutti-strössel samt chokladsås med banansmak.
Grr...
Sen får vi se!

/O..


Magnus Betnér:
För att dämpa ensamheten och tristessen mellan pokergivarna har jag bunkrat upp med massa filmer och tänkte just beställa pizza när det här fina erbjudandet damp ner i brevlådan:

 

Kommentarer
Postat av: M

Haha vafan står det där på slutet`? ^^

din ägen?

2008-08-13 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0